3

Sinds 2023 is ook Sportvisserij ­Nederland actief op TikTok
(@sportvisserijnl). Dat leverde het afgelopen jaar al meer dan 17.000 volgers en miljoenen views op. Wekelijks plaatsen we nieuwe ­videotips en -instructies om (nog) beter te leren vissen. Met de inhoud richten we ons vooral op de jeugd. Geef het dus gerust door aan je kids, neefjes, nichtjes en ­andere nieuwsgierige, jonge sportvissers die meer willen vangen. TikTok is met meer dan vijf miljoen gebruikers het snelst groeiende social media platform in Nederland en vooral onder ­jongeren enorm populair.
tiktok.com/@sportvisserijnl 

2

In de Big Crucian Campaign neemt de Britse specimenhunter Daniel Woolcott je mee op zijn zoektocht naar grote kroeskarpers. Zelfs in het visgekke Engeland is deze soort een zeldzaamheid, laat staan exemplaren van meer dan twee Engelse ponden. In de ruim een haf uur durende YouTube-video volgen we Daniel aan een pittoresk plasje in de countryside van graafschap Shropshire. Naast schitterende vangsten van ‘een ­unieke karaktervolle vis, prachtig donker­gekleurd met zijn typische, chagrijnige kop’, komen ook de tactiek en het materiaal uitvoerig aan bod. Daarnaast is de sfeer op een schitterende manier – zoals eigenlijk alleen ­Engelsen dat kunnen – ­vastgelegd.
KIJK VIDEO >>

x media

3

Op het dit jaar opgerichte hengelsportplatform Only Fishing vind je hoogwaardige artikelen voor specialisten, maar ook verhalen van meeslepende visavonturen in binnen- en buitenland. Met zes hoofdcategorieën – karper, witvis, roofvis, zeevis, materiaal en bucketlist – vind bijna iedereen wel een item wat hem of haar verder helpt in zijn visserij of inspiratie biedt. Op de website houden de makers de content blijvend en overzichtelijk beschikbaar, zonder dat dit verdwijnt in ‘tijdlijngeweld’ op social media. Alhoewel bij Only Fishing het geschreven woord centraal staat, publiceren ze ook regelmatig visvideo’s met tal van praktische tips.
Onlyfishing.nl

@sportvisserijnl

Volg ons
op TikTok

1

3

Sinds 2023 is ook Sportvisserij ­Nederland actief op TikTok (@sportvisserijnl). Dat leverde het afgelopen jaar al meer dan 17.000 volgers en miljoenen views op. Wekelijks plaatsen we nieuwe ­videotips en -instructies om (nog) beter te leren vissen. Met de inhoud richten we ons vooral op de jeugd. Geef het dus gerust door aan je kids, neefjes, nichtjes en ­andere nieuwsgierige, jonge sportvissers die meer willen vangen. TikTok is met meer dan vijf miljoen gebruikers het snelst groeiende social media platform in Nederland en vooral onder ­jongeren enorm populair.
tiktok.com/@sportvisserijnl 

@sportvisserijnl

Volg ons
op TikTok

3

2

x media

In de Big Crucian Campaign neemt de Britse specimenhunter Daniel Woolcott je mee op zijn zoektocht naar grote kroeskarpers. Zelfs in het visgekke Engeland is deze soort een zeldzaamheid, laat staan exemplaren van meer dan twee Engelse ponden. In de ruim een haf uur durende YouTube-video volgen we Daniel aan een pittoresk plasje in de countryside van graafschap Shropshire. Naast schitterende vangsten van ‘een ­unieke karaktervolle vis, prachtig donker­gekleurd met zijn typische, chagrijnige kop’, komen ook de tactiek en het materiaal uitvoerig aan bod. Daarnaast is de sfeer op een schitterende manier – zoals eigenlijk alleen ­Engelsen dat kunnen – ­vastgelegd.
KIJK VIDEO >>

Op het dit jaar opgerichte hengelsportplatform Only Fishing vind je hoogwaardige artikelen voor specialisten, maar ook verhalen van meeslepende visavonturen in binnen- en buitenland. Met zes hoofdcategorieën – karper, witvis, roofvis, zeevis, materiaal en bucketlist – vind bijna iedereen wel een item wat hem of haar verder helpt in zijn visserij of inspiratie biedt. Op de website houden de makers de content blijvend en overzichtelijk beschikbaar, zonder dat dit verdwijnt in ‘tijdlijngeweld’ op social media. Alhoewel bij Only Fishing het geschreven woord centraal staat, publiceren ze ook regelmatig visvideo’s met tal van praktische tips.
Onlyfishing.nl

1